reklama

Prší

Po tme a v daždi Ponáhľam sa do školy Vlastne iba mrholí Predo mnou slepci s bielymi paličkami snažia sa prejsť cez bránu Pustili svojich psov Mám z nich strach ako z akýchkoľvek iných psov

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Oni majú stále noc
A ja
Ja mám občas aj deň
A nevážim si to

Beznádejne meškám
Ako vždy
keď som meškať nechcela
Niekedy človek nemôže odolať
pokušeniu
beznádejne zmeškať

Električky vyliezajú
spod zeme ako dážďovky
lesklé a zadýchané
prekvapené nevídanosťou

Myslím na Gaudího
a na tých ostatných
čo majú s týmto niečo spoločné
s touto upršanou dlažobnou kockou
chodníkom ulicou mestom
s týmto zapršaným svetom
Uteká sa na električky

V skutočnosti iba mrholí

Som to dievča
Z Modiglianiho obrazu
Slepé až na zaplakanie
Raz dávno ma zvečnil
Mladá brunetka susedka
známa z videnia
cestujúca verejnou dopravou
Prší mi do očí
A v daždi je to ešte horšie

Beznádejne mrholí



Jaroslava Smejkalová

Jaroslava Smejkalová

Bloger 
  • Počet článkov:  74
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...som mladé dievča v starom meste...hľadajúce tie správne slová...Glitter GraphicsZhasnite svetlá vchádza poéziaDrevené nohy odložte si niekama vyznajte jej láskuvyznajte lásku tráve mestám riekamMilujte svojich mužov svoje ženyvnímajte dlho do nocia potom píšte básne krehkí očarení J.U. Zoznam autorových rubrík:  Paralelné svetyNa cesteNedeľná chvíľka poézieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu